Úraz nohy – proč jeden klient dostane peníze a druhý ne?
Toto je pokračování článku > Pojišťovna neplatí? – 1. část <
Hlašte správně
Klient má pojištěné úrazy tak, že za každý den pracovní neschopnosti dostane 500 Kč. Po úrazu volá na pojišťovnu a nahlásí, že mu „ruplo v koleni“ a je kvůli tomu v pracovní neschopnosti. Ta trvá měsíc a klient se těší na svých 15 000 Kč. Nedostane je. Proč? Protože událost nenahlásil jako úraz. Při telefonátu nepovažoval za důležité říct, že zakopl a teprve potom mu ruplo v koleni. To by již úraz byl a pojišťovna by peníze vyplatila. Proto platí – vždy, když se vám stane škoda, nejprve volejte svému poradci a konzultujte s ním, co se stalo a jak správně postupovat.
Chcete předejít zklamání? Při každé škodě volejte nejprve svému poradci a zjistěte si správný způsob nahlášení pojistné události.
Při požáru domu můžete chtít peníze po více pojišťovnách – nesmíte na tom ale vydělat.
Více pojistek?
Při pojištění svého života a zdraví můžete být pojištěni u více pojišťoven a od každé požadovat peníze. U pojištění majetku a odpovědnosti můžete inkasovat pouze tolik peněz, kolik je vaše celková škoda – jinak byste se provinili proti zákonu! Jinými slovy – za ochrnutou ruku mohu dostat miliony, ale za škodu na autě ve výši padesát tisíc mohu dostat pouze padesát tisíc.
Půlka úspěchu na začátku
Tak, jako sport a zdravá strava eliminují mnoho zdravotních rizik, je u pojištění klíčové vybrat si správný produkt a dobře ho nastavit. Pokud toto na začátku uděláte správně, tak víte, co můžete čekat a co naopak ne. Nepříjemných překvapení pak výrazně ubyde. Produkty tedy pořizujte u poradce, se kterým se vzájemně znáte a sděte mu vše potřebné, co pro svou práci potřebuje. Jen tak můžete dostat produkt, který vám zafunguje ve chvíli, kdy se vám něco stane a vy budete potřebovat peníze.